Lillen



Nejnej, den var ju inte alls gammal! :o Sen nobelfesten i 8:an ;)

Hallå!

Gissa vad? ;) Snart ska vi bege oss till hofors och kolla på kattungen! :thumbup:
Vi ska bara kolla på honom, han är för liten för att följa med oss hem ännu ^^
Idag hade jag iaf nationellt prov. Tror det gick skapligt bra iaf. Kunna ju inte plugga till provet :question: :s
Får hoppas på att jag får ett E iaf! :D
Efter skolan så drog jag till HC för jag trodd att mamma var där, så gick dit och satte mig. Sen så ringer mamma och säger att det gått fortare än vad hon trott så hon hade varit till stora :bigeyes: Alltså stora arne för er som ej fatta det! ;)
Sedan sprang vi runt i en jävla massa affärer. ICA, Coop, Arne osv. Mamma gick till ICa och skicka mig till arne för att köpa nappar xD Såg ju inte alls konstigt ut när en 17årig tjej kommer och köper nappar :S

Lillhutt vägrar ju ta vanliga nappar och vill helst hänga i mammas tits när hon ska sussa. Men det börjar mamma tröttna på nu.

aja, ska kolla om vi inte ska åka snart. Skulle komma dit vid 7 sa mamma. Så pusshej!

Kommentarer
Postat av: kim :)

du var ju fett med fin där :D <3

2012-04-24 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0