Sjätte juni tjugohundratolv

Hallå!
Idag är som någon troligen inte missat sveriges nationaldag, 6/6. Denna dag så fyller även min platsmormors barnbarn, Emma, 6 år :) Hon ärr alltså född 060606. Har hört att det är djävulens nummer :o
Iaf, skulle ha åkt till valbo imon med sara, men hon tvinga med mig idag ist. Kanelbullen följde oxå med ;) Vi åkte buss från sandviken iaf, när vi väl var i valbo så gick vi till bankomaten. Sedan sprang vi runt i affärer och kika. Vi åt även på Subway, SÅ JÄVLA SJUKT GOTT!! Sedan avsluta vi med att faila när vi gick därifrån och skämma ut oss :) :thumbup:
Anledningen till att jag åkte till valbo var för att hitta en klänning och gissa vad? Det gjorde jag! ;)
Det är inte den på bilden, utan den jag köpt är rosa/orange/röd typ :) 399:- kr kosta den! Tycker personligen att den är skit läcker! ;)
Sedan köpte jag nässmycken, smörja till kroppen och mat åh glass! Känner mig jätte fattig nu ju... Hade lite mer än 900 och nu har jag typ 300 och lite mer kvar, men ska ju köpa en Sweet jacka av Wictoria så då försvinner 100 kr till.. :( Men får ju dock en snygg jacka! ;)
Nils klev nyss på min dator så nu blev bilden jätte liten! -.-
Nej, nu ska jag börja bege mig mot sängen, fast sitter ju redan där men ska bädda ner mig och kke smsa med någon som är social ;) Pusshej så länge!

Kommentarer
Postat av: bella

vart köpte du klänningen? :)

2012-06-09 @ 23:19:23
URL: http://bellaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0