KLUMPESNUSK

För er som vet vad det betyder, ni behöver inte säga vad det betyder, för detta var en jävla knasig rubrik!

Hallå! Det jag nämde tidigare, alltså att jag hade något att berätta var att jag..... MISSA BUSSEN IDAG! :D :thumbup: Och det skulle snarare bli såhär : Fuck, missa bussen idag! EMOEMOSKÄRSKÄR! :thumbdown: ;( :mad:
Men som tur är har jag min sköning ;) Det var såhär att jag och sara åkte från mig vid 10 i 7 imorse och åkte till bullen. Hon hade inte fått igång moppen ännu, så vi stod där en stund tills jag insåg att bussen gått ifrån mig. Så drog iväg för att försöka hinna före den, men såg den vid krull så stannade och vänta på sara och linda. När de väl kom så sa jag att jag skulle åka till hofors ist, för jag skulle inte hinna med bussen. Så åkte dit :)
Kom till hofors när den var kke 20 i 8 och då satte jag mig i siljes, bu's och mitt grupprum, vid elementet :thumbup:
Efter skolan så stack jag till bruukäät och mötte klant 1 och klant 2. Vi feta oss på hansson och sara åh jag dela på en skata och linda åt en egen :) Till det drack vi Cula.
Sedan drog vi till Ärne och jag köpte godis, eller sara gjorde åt mig ;)
Nu ska jag fortsätta skriva med en person, pusshej!

Kommentarer
Postat av: liiiiiiiiiiiiiinda

ni åt upp de som var inuti juuh ;D

2012-05-07 @ 22:04:37
URL: http://liiindalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0