ÄLSKLING DU HAR BLIVIT EN TJOCKIS

Om man tänker efter, han är faktiskt skapligt snygg? :love:
Hallå!
Ligger just nu i min säng med en svart katt som knappt syns xD Jag har nämligen ett svart täcke och hon ligger på det vilket gör att hon sjunker in i det eller vad man säger ;)
Mamma sa för ett tag sen att vi ska kolla på katten denna vecka! :D Vi ska dit någon kväll och kika på det lilla livet :D Glad tjej här!
Över till något mindre roligt.. Vi har läsförståelse i svenska imon. Alltså det är nationellt prov, snacka om att jag kommer somna :o Ska sitta där i 90 fucking minuter och läsa och svara på frågor?! Jag är en människa ingen plugghäst! :o
Aja, ska springa iväg och borsta tänderna snart. Så jävla trött hela tiden och känner mig hängig.. Tänk om jag blir sjuk? :o Det vill jag ju inte inför helgens festligeheter :( Fast det kan bero på pollen oxå. Fast jag känner mig sådär tjock i halsen som man brukar känna precis när man ska få ont i halsen...
Får hoppas på att det inte är så. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0