BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!

Hallå! Nu är jag äntligen hemma från ljungdalen. Det var väll kul att vara där, men hade knappt någon täckning, sara och adam bråkar i stortsätt hela tiden och jag kunna inte facebooka (nörd :'D).
Vi har iaf käka påskägg (såklart!), åkt snowboard, åkt skoter, promenixat, spelat sällskapspel och massa mer! Vi var som sagt sammanlagt 8 st där, anders(hennes pappa) hade bjudit med 2 st till :) Och så var det ju hundarna och charlie(katten). Kiara(andra katten) fick stanna hemma :)
Elin håller på att hjälpa mig med designen nu, så ska logga ut så det funkar för henne. Men först några bilder!
Haha, mobbad min x)
Saras sätt att göra toast på :)
Sedan hade jag inga fler bilder, varit väldigt dålig på att ta bilder märkte jag :o
Kommer säkert upp flera inlägg under kvällen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0