Faktum är...

Att jag faktiskt varit vaken över 2 timmar redan! :o
Vaknat samma tid både lördag och söndag nu. Som är klockan 9. Väldigt skönt att inte sova bort hela dagen tycker jag! :D
Gissa vad man nyss sa? :D VI SKA SKAFFA EN TILL KATT!!!!!!! :thumbup::love:
Denna gång ska vi skaffa en svart/vit hane. Vi tror att det går bäst att sätta ihop en hane med en hona än en hona med en hona. Det kan bli väldigt konflikt fyllt då... Kattungen är nu 6 veckor så om vi får den vi vill ha så får vi hämta den om 6 veckor, alltså när den är 12 veckor! :D
Nu blide jag jätte glad för jag har velat haft en kattunge väldigt länge nu, eftersom min lilla(stora) tjockis är snart 2 år :) Det som är bra är att man får kastrera hanar tidigare, fast vi skulle ändå inte kunna få några små mini novisar för hon är steriliserad ;)
Nu ska jag kliva upp från sängen som jag legat i för länge nu, skriver mer ikväll. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0