G U L E B Ö J !

Hallå! Älskar seriöst ordet, så lekfullt på något sätt! Det är banan på norska för er som undrar ^^
Igår så var det en förskolelärare som försökte lärar ett barn att säga just guleböj, lät så himla roligt. Den kunna lätet men fick inte riktigt ut det i ord.
Imon är sista dagen jag är på förskolan, jätte synd för det är verkligen jätte underbara barn som går där! Så himla gulliga oxå! ;)
Men imon är det UNDERBARA fredag! Älskar't. Ska nog bara vara hemma, troligen bara en sväng till hofors med mi famila för att handla food. Jag är sugen på glass btw.
När jag kom hem så råka jag sova i typ 5 min och hade ont i huvudet. Blev bättre när jag fick mat i mig.
Just nu så smsar jag med kim och pontus, men pontus svarar så segt x) Lyssnar även på musik!
Nu ska jag pysa iväg, pusshej!
Neon Hitch - Fuck U Betta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0