Hallå igen! Nu har jag och sara precis bor...

Hallå igen! Nu har jag och sara precis borsta tänderna och så. Och nu ska vi fixa till våran "säng" och sedan sova! Jag är seriöst jätte trött :o det märks att vi gör saker på dagarna för jag är verkligen trött 10-11. Det är faktiskt väldigt skönt :) då sover man inte bort hela dagarna. Fast dock på kommer det nog ändras när jag kommer hem igen. Kommer antingen hem på måndag eller torsdag. Beror på när kicki skulle hem. Kicki är alltså saras mamma för er som inte fattat det :) Vad jag vet så har jag fortfarande ingen design, men får fjäska lite för elin så att hon kan hjälpa/lära mig. Lite jobbigt att behöva fråga henne hela tiden liksom. Jag och sara ligger i varsin säng, men det är omöjligt att sova. Vi sover i en bäddsoffa som det är två sängar i, och det råkar stå i samma rum som tvn och köket. Och dom kollar på film, och det är väldigt högt ljud om man säger så ;s Men nu ska jag antingen sova eller kolla på filmen. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0