Hallå igen! Sen jag skrev sist så har jag ...

Hallå igen! Sen jag skrev sist så har jag hunnit mysa ner mig i sängen med kiwi och vindruvor och kikat på några avsnitt av 90210! Har ju helt glömt bort att jag lånat serien av sara :o Fast det kan ju ha varit bra oxå, nu kan jag fortsätta kolla ist för att jag redan kollat klart på hela ;) Imon ska jag fråga om elin eller linda vill hitta på något. Sara ska till kyrkberget och ta sin "tävlingsoskuld" som jag kallar det ;) Jäntan kör ju för sjutton gubbar folkrace, eller efter imon iaf ;) då får hon tävla. Skulle vilja åka dit, men om vädret är som de var i dag så är jag nog inte så sugen... Hatar när det blåser, regnar eller snöar i fejjan på mäh. Eller när det göre i nacken! ;o Nu ska jag sova för ingen ville vara social med mig... Okej har bara smsat en, men ville smsa med den men den svarar inte. Tror den hade slut på batteri i sin mobil =/ Aja,Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0