Hallå! Just nu är jag supertrött och kolla...

Hallå! Just nu är jag supertrött och kollar på satc 2. Sex and the city alltså ;) Ändrade planer btw. Efter att jag kommit hem från gävle så åt jag sedan begav jag mig till linda. Vi väntade på elin och linda borsta sin häst. Sedan begav vi oss till lövsjön! Vi fick igång elden efter ett bra tag xD Vi var där nån timme sedan åkte vi till linda. Elin hämta sin väska och vi skjutsa hem henne för vi tyckte att hon inte skulle behöva cykla hem själv. Jag och sara tog vägen genom skogen när jag var tvungen att tvärnita för rådjur xD Blev världens bromsspår x) Sedan åkte vi hem till linda och fick reda på att vi skulle behöva kliva upp 7 imon så sara och jag åkte hem till sara ist. Ville inte gå upp så tidigt liksom :o Aja, ska snart sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0