Hallå! Just nu ligger jag i min säng och k...

Hallå! Just nu ligger jag i min säng och käkar en banan och smsar med pontus. Var hungrig så det fick bli banan ^^ Jag skrev ju tidigare att jag bara skulle vara hemma, men så blev det icke. Vi halv 8 så drog jag till linda för att möta henne, elin och billy. Elin och billy dela på elins cykel medans linda åkte med mig på moppen. Vi begav oss iaf till den välkända sjön lövsjön. En riktigt mysig sjö enligt mig! Där var det minst 10 personer, tro det var 12 st. Fick träffa pontus som jag inte träffat sen i somras tror jag :o Jag drog iaf hem vid 10 över 12, skulle varit hemma vid 12 egentligen men en person höll mig kvar. När jag kom hem så borsta jag tänderna och gick på toa direkt. Sedan la jag mig under mitt sköna täcke! Då var klockan runt halv 1 och det är inte förren nu jag slutat frysa?! Rekommenderar inte att åka moppe nu, SVINKALLT ute! Väldigt imponerad på mig själv att jag legat och smsat i över 2 h utan att somna! ^^ Jag brukar oftast somna på en gång (a) Nu ska jag fortsätta smsa med pontus sedan sova, pusshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0