Hallå! Just nu sitter jag och gör nada. 4 ...

Hallå! Just nu sitter jag och gör nada. 4 barn ligger och sover och resten är ute och leker. Jag och en förskolelärare är inne för barnen vaknar snart, och då ska de gå ut och det blir jobbigt om hon inte får nån hjälp med 4 st som ska kläs på samtidigt. Känns seriöst som att klockan är typ halv 4 men den är ju bara halv 2. Barnen har ju inte ätit mellis än ^^ Åker med pappa hem när han slutat och kommit till Hofors. Han jobbar ju inte här, så får vänta på honom för jag slutar halv 4. Tusan vad skönt att det är fredag imon, så himla trött! Ska nog inte vara med någon eller sova borta imon,bara vara hemma och feta med pizza (a) Det är alltså den 20onde imon och från mitt studiebidrag så har jag typ 29 kr kvar, 29 kr?! Det är fett med jobbigt att klantskallarna får pengar imon, medans jag måste vänta till den 30onde.... Aja nu vakna 2 st, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0