Hallå! Nu har elin äntligen fixat så att j...

Hallå! Nu har elin äntligen fixat så att jag kan sms-blogga. Så nu kan jag uppdatera er mkt mer! :) Just nu är vi i en backe och åker snowboard och slalomskidor :) känner mig väldigt stolt för jag har lärt mig åka snowboard på bara några timmar ;) har aldrig åkt förut och jag lyckas ju ta mig både upp och ner för backen :) dock så behöver jag hjälp upp i liften, för jag kommer knappt upp en tredje del av biten upp själv. Det är jag, kicki, adam och sara som är i backen. Alex och dom andra skulle åka skoter :) imon ska vi åka skoter alla 8 plus hundarna. Då skulle vi upp på fjället och gräva en sån där grop man kan sitta och sola i :) När vi är i stugan så har vi väldigt dålig täckning, så kan inte låna saras mobil för det står och laddar i 100 år ;o Men nu kan jag ju som sagt uppdatera er :) Den här backen stänger 4 så det är väldigt snart. Vi har lämnat tbx sakerna nu, för ingen orkade åka mer x) Aja,skriver mer senare. Glad påsk på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0