Hallå! Vi kom precis in efter att ha åkt s...

Hallå! Vi kom precis in efter att ha åkt skoter. 5 barn på 3 skotrar :) om bara jag och sara hade åkt, så kunna jag ha fått åkt på en egen men det ville tydligen inte sara? Nu är det som det är iaf. Jag hoppas att vi åker hem imon, men som det lät på kicki så ska vi stanna tills på tisdag. Jag vill hem, träffa skruttis :o Om vi stannar tills på tisdag, så ska vi åka i backen imon. Men isf tänker jag kolla på. Kommer inte ha några pengar kvar sen ju ;o ska ju till stockholm på fredag. Taggad? Ohja! Har typ 600 något hemma och 240 något på kortet. Så tänker spara det på kortet. Jag visste inte ens att jag skulle hit med dom över påsken och inte att vi skulle stanna så länge. Imon har vi varit här i 5 dagar. Aja, skriver mer ikväll eller imon. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0