Head up, stay strong, fake a smile and move on.

Hallå!
Jag vakna när klockan var ca halv 10 så har varit vaken i typ 30 min.
Jag låg och smsa med pontus väldigt länge igår, somna väll efter 3 nån gång. Som jag skrev i natt så frös jag, så jag har sovit med sockor, t-shirt, tights och tjocktröja på mig x) Riktigt skönt iaf ^^
Idag ska jag nog iaf bara vara hemma, fast jag behöver tanka moppen för i morgon ska jag praoa på ett utav hofors dagis och sedan så skulle alla 1:or på teater på folkan vid 2.
Just nu ligger jag iaf i min säng med ida bredvid mig som leker mina halstabletter. Och så pratar hon oxå x) Så jävla gulligt xD Hon försöker ta på datorn hela tiden och nu sitter hon och hoppar oxå och säger "babababab".
Aja, anton har cup i hofors så ska följa med dit för jag behöver soppa till moppen. Så skriver nog ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0