HURTIG AND I KNOW IT!

Haaaaallllå i skygen!
Sitter just nu och har ont i mina "fotar" som sara valde att kalla det :S
Jag och sara gick till unkan sedan gick vi ner vi trillingarna, till gruvan och så gick jag upp där man kommer upp vid infarten vid bodås :D Både hon och jag fick ont i fötterna x) Jag gick hemifrån 17.51 exakt och kom hem vid 19.36! Vi var alltså ute och gick i över 1 timme! :thumbup: :D
Imon har jag nationellt prov IGEN i skolan -.- Denna gång i TRE timmar -.- Kult!
Vi får iaf sitta vid dator denna gång, så slipper skriva för hand.
Saken jag skulle berätta är att jag ska vara "hårmodell" för en kille som behövde en tjej med långt hår ;) Hans mamma jobbar på björkhaga, så hon fråga mig och jag tacka såklart ja! Tycker om när folk håller på med mitt hår (A) Men innan dess så måste jag toppa håret, slitet som satan :o För er som är nyfikna på vem "killen" är så hittar ni honom HÄR och HÄR ;) Många känner nog igen honom :) Och han ska inte klippa i mitt hår, utan sätta upp det eller vad hon sa ^^
Aja, ska kommer upp ett till inlägg efter detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0