HURTIG TJEJ! ELLER.....?

Hallå!
Anledningen till att jag åkte till valbo idag var för dels för att mamma skulle till sjukhuset i gävle men även för att jag skulle byta tjocktröjan jag köpte i stockholm. Jag köpte ju stl L på den, men det fanns inte i valbo så köpte XL ist. Dock så var det något på tröjan jag bytte till mig nu, men det går säkert att tvätta bort! ÄLSKAR stora tröjor! Konstigt att jag inte äger så många :o 1 bara faktiskt x)
Hur som helst, idag var min andra dag på dagiset jag praoar. Om jag fick skulle jag vara där jämt! Alltså hur söta får man bli egentligen, är inte det olagligt? :o
Mamma tjatar jämt på mig att man måste kunna byta "nummer 2 blöjor" om man ska bli dagisfröken, jag kan ju men är rädd att missa något bara. Fick iaf byta en "nummer 2 blöja" idag och det gick bra. För er som inte fattar, jag sitter och snackar om bajs, allvarligt faktiskt :)
Aja, har inte mycket mer att skriva nu, så pusshej så länge!
P.s: Anledningen till min rubrik glömde jag ju skriva om :o Jo det var såhär att när vi var påväg hem så satt jag och tänkte att jag skulle börja springa och ta en runda redan idag men så upptäckte jag min säng och min dator x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0