If you only could see how blue he's eyes can be when he says, when he says he loves me.

Hallå!
Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik. Smsade nyss linda, men hon sover väll :p
Undra vad jag ska göra idag? Vill hitta på något med någon men vet inte vem :o
Någon som är frivillig? ;)
Det första man såg när man kika ut genom fönstret tidigare var SNÖ?! Varför ska det komma ännu mer när det äntligen försvunnit? Onödigt tycker jag!
Innan jag hittar på något med någon så ska jag duscha. En varm dusch! Tillskillnad mot den var sist jag duscha. Elin hade duschat innan och tagit allt varmvatten så fick duscha i kallvatten -.- Då gick det fort kan jag lova!
Ida sitter och skratta när jag säger ajaj åt henne för hon sitter och böjer skärmen på datorn bakåt. Satunge :o
Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0