It's friday bitch!

Denna bebis sitter just nu i storrummet och är inte så nöjd, så ska ta och hämta henne ;)
Hallå!
Eftersom jag redan är klar så tänkte jag kika in här. Mamma kom in springade på mitt rum när klockan var 10 i 7 och fråga om jag inte skulle till skolan. Jag trodde att hon skulle skjutsa mig så sov ju såklart vid den tiden. Hur som helst hon ska skjutsa mig till bussen som går kvart över 9 från torsåker :)
Så härligt att det äntligen är fredag och solen lyser ute, som är ett himla stort PLUS! :D
Dock lite monligt ute, men det är sol och varmt så jag klagar inte ;)
Aja, kommer säkert upp nått sms-inlägg senare under dagen då jag troligen inte hinner uppdatera mer från datorn idag. Så pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0