Jag orsaka inte tårarna som rinner ner för mina kinder, det gjorde du.

Hallå!
O M G! Hur jävla söta var inte barnen på eken då? Det var 1-2 åring som sprang runt, små minimänniskor som är stora men ändå små. Vilken tur att jag ska dit resten utav veckan säger jag! :D
Jag är rätt säker på att jag vill arbeta med 1-3 åringar, för dom är(förlåt resten utav barnen) så mkt sötare! Jag ska ju utbilda mig till förskolelärare som en del vet :) Vi måste ju välja inriktning snart, tur att jag slipper oroa mig över vad jag ska välja! ;)
Jag lämna eken vid halv 2 och åkte till ica där jag parkera moppen. Ville inte ställa den vid folkan xD
Vi kolla på svenhammeds journaler. Den söööögg för vi såg den i 9:an :p
Imon så börjar jag halv 8 och praoar till halv 4, sedan tar jag kvart i 4 bussen mot gävle/valbo. Vad jag ska göra där, berättar jag imon ;)
Nu ska jag springa iväg och fika, även fast jag är skit mätt. Men ska man bli jordens fetaste kvinna så är det bara att äta you know ;)
Jag ska bli större än henne! ;)

Kommentarer
Postat av: liifeasliina

sv: ska köpa en Canon istället :)

2012-04-16 @ 21:57:20
URL: http://liifeasliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0