KÄNNS EGENTLIGEN FEL MEN....

Jag blir faktiskt tvungen på att klaga på att jag har sovmorgon imon. Helt sjukt att jag klagar va? :bigeyes: :question: Det tycker jag oxå!
Men anledningen till att jag måste klaga är jag inte kan ta moppen till torsåker imon. För direkt efter skolan så sticker jag och elin till valbo! Sedan så kommer jag hoppa av i hofors på vägen hem där mamma och pappa förhoppningsvis kommer vara. Sedan ska jag hem, käka sedan sticker jag till lövsjön för att "för fira" valborg med massa folk ;) :thumbup:
Kommer nog hänga vid lövsjön väldigt mkt de närmaste dagarna, iaf imon och på måndag :)
Nu över till lite annat.. Hallå för det första! ^^
Idag hade jag ju som sagt nationellt prov i svenska. Vi hade 3 h på oss. Blev klart på knappt 1 h ;o Vi skulle skriva 300-600 ord? Fast nu var ju såklart innehållet viktigare än antal ord, men ändå. Dom som verkligen satt och skrev i 3 h måste ju ha sudda ut 100 gånger :o Vi fick sitta vid datorn och skriva :)
Eftersom jag inte har så jätte mycket att skriva så slänger jag upp några randomiga bilder från i tisdags, i dag och igår!
I'm sexy and i know it ;)
Klaga inte på kvalitén på bilderna. Har knäppt med min W995 så det blir inte överdrivet bra bilder :o
Busig jag är (a) Men det var faktiskt en som hade gjort sådär innan mig, så när jag gick från datorn så härma jag den som satt där inne, men den hade bara gjort 30 st ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0