NÅGRA SANNINGAR

1. Jag är inte rasist eller så, men jag skulle seriöst aldrig kunna vara tsm med en turk. Det finns inte på min karta!
2. Jag har väldigt ofta ont i huvudet, speciellt när jag gått i skolan. Ska beställa tid hos en optiker för att kolla om det beror på min syn.
3. Jag anser att det tyvärr bara finns en hanfull med snygga killar i hofors/bodås/hästbo. Tragiskt faktiskt.
4. Jag älskar vältränande killar, det är skit sexigt och framförallt snyggt! Men om jag skulle behöva välja, så skulle jag hellre ta en kille som hade ett gott hjärta framför någon som var skit snygg och värsta idioten.
5. Jag har mitt alarm på 05.50 varje dag när det är skola, men går oftast upp efter 6.
6. Jag tycker faktiskt att jag borde få skryta lite om att min farbror äger gotterian i hofors ;)
7. Jag tycker faktiskt inte om kebab. När jag äter t.ex. kebabtallrik så äter jag pommesen och salladen x)
8. Det första jag gör när jag kliver ut genom dörren på skoldagar är att springa. Brukar se bussen åka nere vid malmgården så då är det bara att kuta!
9. Jag har aldrig blött näsblod, vad jag vet iaf.
10. Konstigt nog så trodde jag att alla barn i hofors fick göra precis som de ville när jag var lite ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0