P-M-S-B-A-R-N

Hej, jag är sur. Jag sa senast igår att JAG ville ha en iphone. Gissa vem som köpt en? JO MAMMA. Är verkligen skit sur för jag får aldrig nån "lite bättre" mobil, men mamma och pappa får köpa hur bra mobiler dom vill. Så ja, jag tänker vara sur hela dagen. Dessutom så vill hon retas med mig bara för att hon vet att jag är förbannad. Hon bara "kom och kolla på min nya mobil" och jag bara fuck you aldrig i livet, hoppas den går sönder. Hon har liksom inte ens skydd till den?
Aja, som ni såg i förra inlägget så har jag lärt mig hur man lägger in spotify-låtar i bloggen, rätt awesome ;) Väldigt svårt att hitta hittar låtar med bra kvalité på youtube och det är oftast bra kvalité på spotify :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0