PÅSKLOV



Känner ni igen honom? ;)

Yes! Om 3 lektioner så får jag påsklov! :D Så efter skolan så tar jag bussen till torsåker och sedan hem och packa det sista. Tror jag ska sova en stund då oxå, är liksom trött nu och ska åka bil i 5-6 h ikväll x) Fast kan ju dock sova i bilen, men kan sova lite iaf när jag kommer hem ;) Kommer sakna lillskrutt jätte mkt :o Ska ju vara borta i typ 4 dagar. Hon är förkyld och hostar, grinar, hostar, grinar. Hon har troligen ont i halsen och när man hostar så gör det ondare.

Nu är klockan 08.08 så ska hämta mina saker från grupprummet och ta mig till sal 12. (Har grupprum precis bredvid xD) Ska försöka tvinga elin så att hon kan fixa så att jag kan smsblogga. Annars kommer uppdateringen bli lika med noll här :o Utseendet på bloggen får hon oxå hjälpa mig med (a)

Aja, Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0