POLLEN SUGER KUK?!

Hallå!

Just nu befinner jag mig i skolan och jag försöker andas och svettas ihjäl. Jag är alllergisk mot pollen (tyvärr) och den har börjat komma nu. Jag är alllergisk mot björkpollen, det finns ju flera stycken ;)

Jag ska snart gå och ta av mig jackan, då kommer jag nog inte svettas ihjäl :S

Tyvärr så är det måndag idag och jag HATAR måndagar! :o SÅÅÅÅÅÅ himla sega och vi har mest lektioner då :o
Då har vi typ en av varje lektion, förutom idrott. Men konstigt nog så går vi längre på tisdagar då vi går till halv 4. Idag går vi bara till 10 över 3 ;)

Som ni vet så mosa jag min hand i bildörren i fredags, och jag har fortfarande ont! ;( :thumbdown:
Har ont i framförallt tummen och pekfingret :(

Aja, tror bu kom nu så ska gå och heja på henne. Vi ses sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0