Say WHAT?

Hallå!
Kom precis hem, mamma och pappa skulle till granngården och köpa kissemjaumjau mat till novis, så jag följde med. Lära checka mitt konto inför imon ^^
Iaf, när vi var på väg hem så babbla mamma om någon 10 årig flicka som fått barn ;o
Hon hade kommit in till sjukhuset med smärta i magen och blödningar. Och väl på plats så kom läkaren fram till att hon var i 39:onde veckan och förlossningen var i fullgång :o Egentligen, hur märkte hon det inte? Ungen måste ju ha rört på sig :o
Nu ska jag städa lite, sedan duscha och så, sedan drar jag till elin. Under morgondagen så kommer det komma upp iaf 1 sms inlägg. Det är egentligen skit tråkigt att läsa såna, men det är allt jag kan ge er.
Pusshej!
Länken:
http://video.se.msn.com/?mkt=sv-se&vid=996c7990-2a81-449a-9e4a-ffe461024ac5&from=&src=v5:share:permalink:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0