She's prettier than i'll ever be, got yourself a beauty queen, yeah. But there's one thing i gotta say, she can fuck you good, but i can fuck you better.

Hallå!
Idag gjorde jag nog världens största fail. Jag klämde handen i bildörren..
Jag hade tid på hc klockan 4 för att ta livmorderhalssprutan, så vi var där nästan 4. Jag hade somnat på vägen dit för jag var verkligen skit trött och så hade jag ont i huvudet. Jag var nyvaken när jag steg ur bilen. Skulle stänga dra igen dörren, vi har skjutdörrar. Så jag satte handen på handtaget inne i bilen, ist för utan på och drog igen. Såklart så hamna min hand i mellan... Min handsvällde upp som tusan tyvärr och det gör mest ont i pek-och ringfingret på såklart högerhanden. Hoppas det är bättre tills på måndag så jag kan hänga med på lektionerna :o
Idag var ju min sista dag på förskolan, dagen gick faktiskt väldigt fort :o Dock så fick jag sluta när jag ville idag för det var så några barn så åkte hem efter 2 någon gång. När jag skulle gå så fick jag kramar av 3 st :'D Sååå himla gulligt! Kommer sakna att gå dit, så himla underbara barn liksom! Men det ska bli skönt att gå i skolan som vanligt oxå, man blir så himla trött av att vara på en förskolan. Men det kan ju vara för att det är mkt som låter hela tiden och så kan det bli jobbigt att leka och så hela tiden :)
Nu ska jag fortsätta att kika runt på datorn och smsa med kungen, pusshej så länge!
Skulle ni kunna hjälpa mig? Jag söker liknande toppar som på bilden ovan. Tänk vad snyggt att bära en sån till jeansshorts i sommar? ;) Vill ha så att det är typ "kupa" i den, inte som en t-shirt bh utan mer som en riktig bh. Provade en från gina tricot när jag var i stockholm, men den satt inge bra och den forma inge, vilket jag vill att den gör. Förstår ni hur jag menar? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0