Sjukt mäh i huvet

Hellu!
Sitter just nu och lyssnar på musik. Ska snart packa och så, ska bara orka ;D
Idag så var det skolan som vanligt, hade idrott först gick väll bra? :)
Trodde dock inte att jag skulle bli så varm som jag blev.. Hade jag vetat det så hade jag tagit med dusch saker. Hade bara en handduk. Funka det oxå :)
Eftersom jag hade idrott första idrottslektionen (vi har alltid möjlighet att välja på 2 st, ena mer svåra än den andra) så hann jag springa runt lite på bruket innan jag börja. Sprang först till banken (är beroende av att kolla kontot, seriöst!) sedan gick jag till apoteket. Sedan aRnE. Sist sprang jag till gotterian och köpte godis inför resan imon ;) Seda gick jag till skolan och hade lektion :)
Idag fick vi välja individuella grejsimojser. Jag valde att fortsätta läsa engelska och svenska om jag inte minns fel och så valde jag att läsa något om fritid och idrott. Alltså inför 2:an och 3:an :)
Aja, ska väll försöka slita mig från datorn nu sedan ska jag tjata på elin om att antingen lära eller hjälpa mig med designen, ser ju knas ut ;s
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0