Tjo, Hej, Hejsan!

Hallå!
Jag har nu beslutat mig för att starta en blogg på blogg.se!
Detta är denna jag kommer blogga på, men jag kommer behålla den andra för att kika tillbaka på.
Jag tror jag måste be elin lära mig lite om design för jag har verkligen noll koll om sånt, haha!
Mitt namn är som ni vet linnéa jäderberg. Jag bor i bodås med mina föräldrar och 4 syskon. Jag går första året på barn och fritids programmet i hofors och har planer på att bli dagisfröken.
Jag är en väldigt knasig, randomig och jobbig person ibland. Men jag vill alltid alla väl.
Jag skulle bli jätte glad om ni valde att följa mig blogg!
Ha det så bra, pusshej!
Min gamla blogg hittar ni HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0