VALBORG

Hallå! Idag är det valborg som även kallas sista april. Jag har känt mig stressad ända fram till för en stund sen. Vi ska ju äta innan vi hittar på något och vi hade inte ens bestämt mat och jag skulle handla. Fick lite smått panik då..
Vi ska iaf äta fläskytterfilé med potatisgratäng och bea plus en sås som det är creme fraiche och sweet chili! :thumbup: Och så sallad såklart ;)
Vi har hållt på och velat hur länge som helst, sara vägrar följa med till hofors och då vill inte elin följa med för hon tycker synd om sara. Sara hatar hofors konstigt nog, men egentligen det är ju vem man är med som spelar roll? Vi skulle iaf prata om det medans vi äter :)
Hur som helst så ska vi nog hitta på något med alex och pontus senare ikväll :)
Vi kommer kommer troligen åka moppe, det kan jag säga redan nu.
Aja, ska väll börja packa maten nu innan linda och sara kommer. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0