~

Hallå!
 
Sitter och chillar lite, ska snart föna håret oxå. Duscha för en stund sen och mitt hår ta seriöst 1000 år att torka.. Så får slänga fram fönen! Ska ju nämligen till hofors innan jag börjar jobba idag. Jag ska träffa min bästis, Bu! Har inte träffat henne sen hennes bröllop, som var den 16 juni :o Så det var ett tag sen nu. Hon ska även få en present, eftersom jag inte hade pengar när de gifte sig så kunna jag inte köpa något.. Hade inte varit någonstans heller så hade ändå inget att ge dom. Men när jag fick min lön runt den 25 så köpte jag en present till henne ;)
 
Tänker inte säga vad det är, utifall hon läser min blogg. Nej, nu måste jag gå. Ska åka vid 14-14.10, så måste skynda mig nu! Sedan är jag ju barnvakt åt ida oxå. KAOS!
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0