1. Berätta om dig själv.

Mitt namn är linnea, vilket ni troligen inte missat ;)
Jag fyller den 19 januari vilket jag tycker suger. Förutom att jag blir bland det äldsta då ;) 
Men får ju vänta 11 månder innan jag få paket igen :( Får ju allt på samma gång...
 
Bor i bodås, en liten by. Där bor jag med min mamma, min pappa och mina 2 systrar och mina 2 bröder. Har alltså 4 syskon. Har även 3 kaniner (som jag inte sköter om, det får mamma sköta!) och 2 katter, Nils och Nova.
 
Jag har nyss pluggat klart första året på barn och fritids programmet och ska starta mitt andra år efter sommarlovet. Tänkte bli förskolelärare, då jag älskar små barn och har erfarenhet. Mitt minsta syskon är endast 13 månader :) 
 
Jag gör inte så mkt, är med kompisar, degar i sängen osv. Är en såkallad no-lifer! 
Det var lite kort om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0