3. Berätta om en viktig person för dig.

Lätt sara! Vi har alltså varit bästa vänner så länge jag kan minnas och hon finns alltid där för mig. Tyvärr så brukar jag inte prata om så mkt "tunga" saker med henne, men det ska jag verkligen börjar göra. Behöver henne i sådana lägen! 
 
När jag och sara var lite så lekte vi jämt. Jag bodde ju bredvid skolan så gick alltid ner dit och lekte med henne. 
Hon är en väldigt envis och smått jobbig person ibland, men älskar henne mer än allt annat iaf! 
I många år har vi hängt ihop och många fler ska det bli, genom svåra tider ska vi stötta varandra och skratta oss igenom resten av livet.
 
Bästa vän, jag fucking älskar dig mest!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0