Ananassmultron

Hallå!
 
Så jobbigt, när jag vakna och kika ut genom fönstret så var det soool och vaarmt. Men nu är himelen helt ljusgrå? :(
SVENSKA SOMMAR <3
Har ju inte hunnit bada i år ens :o Känner mig lite efter... Får väl nästan ta och tvinga ner mig själv i vattnet ;)
 
Idag ska jag iaf till hofors, vet inte vad vi ska göra, men vi hittar nog på något :) Tänker inte säga vem det är heller, för alla ska veta exakt allt om en och när det få reda på något så ska det gnällas och klagas. Jag har skapligt dålig självfärtroende och när det gäller killar och någon säger något om en kille så börjar jag tänka, se på dom så som alla andra ser den. 
 
Aja, nu ska jag ta och duscha kroppen. Känner mig ofräsch :s Pusshej så länge, skriver ikväll när jag kommer hem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0