BAJSVÄDER

Hallå!
 
Sitter just nu i min säng och kikar runt lite på internet (a) Ska snart göra mig klar, ska till hofors med bullevulle :) Först tveka jag, men sedan sa hon att hon kunna bjussa på krubb och jag är en person som inte tackar nej till mat! ;) Sedan så har ju hon fått en ny mobil, samma som hon hade. Alltså en IPhone 4s, men en ny eftersom den andra paja. Så kan ju sno den lite ;)
 
Aja, ska jobba ikväll IGEN. Eftersom jag ska iväg på onsdag så måste jag ju jobba igen det, så ska jobba imon oxå. Så då har jag jobbar 4 dagar i sträck. Måste kolla mitt schema, så jag jobba igen de dagar jag fyllt i så jag jab jobba igen de efter jag kommit hem igen. 
 
Drömde världens underbaraste dröm inatt, var tsm med personen som är irriterande men ändå så underbar på samma sätt. Vet dock inte hur jag känner... Kan inte bestämma mig, men det är ändå ingen idé. För han känner inte samma sak, tror jag iaf...

Kommentarer
Postat av: jaggggg

och vem var den killen då ;)

2012-07-09 @ 12:20:18
URL: http://sarawestlllund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0