boy, i really like you

Hallå!
 
Sitter just nu vid "stora" datorn och dunkar musik ;) Har ju varken bas eller rätt dator för att dunka musik med xD 
Måste även sitta vid denna dator när jag ska kolla mit schema, min dator är för liten så ser inte hela xD
Räkna iaf ut hur mkt jag jobbat/kommer jobba denna månad och fick det till 68 timmar! ;) Vilket betyder att jag kommer tjäna 5780 men får bara 4046 efter skatt. Det är ändå jävligt bra! :D :thumbup: Då kan jag ju köpa en ny lur snart!!! :D :D :D :D :D Har dock beslutångest angående det.... Vet inte om jag ska köpa iPhone eller någon annan... Vill jätte gärna ha en iPhone, men de går ju sönder för minsta lilla...
 
Måste komma på hur jag kommer till hofors oxå.. Vill helst inte ha moppen där...
Nu ska jag gå och göra något annat, pusshej!
 
Typ 2009? Tiden då jag använde kajal! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0