busig

Hallå!
 
Sitter just nu på jobbet, men datorn bredvid mig är ledig så kan sitta och kolla runt på den ;)
Kollar på Aftonbladets sida och hitta 2 sjuka grejer. Tryck HÄR och HÄR för att komma dit!
 
Idag så skulle klantarna sova hos sara, men blidde inte så. Så får antingen hitta på något med någon av dom iaf eller chilla. Skulle verkligen behöva städa mitt rum ;o Aja, får se hur det blir :)
 
Imon så jobbar jag inte, vilket är sköönt! Snozza idag innan jag kom upp ur sängen. Ändå hade jag tid över :o 
Åkte hit väldigt tidigt, så fick vänta innan vi börja. Tankade osv sedan kom min älsklings kim!
 
Jobbar på tisdag, sedan jobbar jag inte mer på vendator. Ganska skönt ändå, jobbat som en tok känns det som :o
Ne, ska logga ut från blogg.se nu, Pusshej skriver i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0