Ekorrepaj

Hallå! 
 
Jävligt random rubrik, skrev bara något xD Ligger iaf i min säng och har aptråkigt, fast smsar ju med bästa vän!
Idag ska jag jobba, inte ett dugg taggad.. Men det är väl för att det kände massa grejer igår kväll.. Sedan spöregnar det ute -.- Som det gjort de senaste dagarna..
 
Glömde berätta att igår drog jag till torsåker lite random med bullen. Jag ville köpa godis (a) Och så köpte jag portello för det är sjukt gott! 
 
Jag tycker att jag sover länge, även fast jag inte ens sover till 11 xD Men måste åka någonstans, helst utomlands så man iaf kan blii liiiiittte brun. Annars får man tvinga med någon av klantarna till typ hofors och sola lite ;) 
 
Aja ska fortsätta med att göra inget nu, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lalalallalalallalal..jag kan va med och sola.lalalallalalallal
Hahha, tvinga mig:D<333333333

2012-07-17 @ 13:33:45
Postat av: Anonym

Lalalallalalallal, de va Bullen som skickade;)
Lalalallalalalalla

2012-07-17 @ 13:35:03
URL: http://Liiindalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0