EN GÅNG SA DOM ATT JAG VAR FUL, MEN JAG SA NEJ.

Hallå!
 
Ligger just nu i min säng, skriver med folk och lyssnar på musik! Och har typ halsbränna xD
Iaf så drog jag till hofors vid 14.25, blev visst lite seg på slutet.. Hade tänkt åka 10 över, men var visst lite seg xD
Hade sån tur att när jag kommer i rondellen så börja det regna, så hann till jobbet innan det börja regna jätte mkt! Parkera moppen och fick sedan gå i soöregn till arne dock... Fick vänta på bu en stund men när hon väl kommit till bruket så gick vi och käka glass på hanssons. Prata osv! Seda gick vi till Kiwans och hon köpte 2 tröjor och ett par jeans till sin pojkvän. Massa rea på Kiwans just nu för er som vill veta :)
 
Sedan gick vi runt lite och jag köpte munskölj och balsam&shampoo xD Gick sedan till jobbet med kim :)
Jobba sedan så tänkte jag åka en stund till en person, men så blev det inte. Så gör det imon ist ;)
Det börja spöregna när jag steg ut genom dörren från jobbet oxå.. Inte så kul om man säger så..
 
Har iaf typ inte gjort något sen jag kom hem, ätit och suttit framför datorn typ xD Nu ska jag göra något annat, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0