Fjorton år till salu

Hallå! Sitter just nu på en madrass på Elins golv och smsar med taco. Kan verkligen prata om allt med honom! Iaf, idag så åkte jag och lämna Sofies bok innan jag drog till jobbet. När jag kom dit så börja jag med att spamma Kim, som tydligen åkte moppe. Trodde han dissa mig (a) Vi gick till Arne, som vi alltid gör innan jobbet. När jag slutat så drog jag till statoil och tanka med kim. Sedan hem. Lillhutt vart jätteglad iaf! Käka sedan packa jag och drog till Elin. Sen jag kom hit så har vi dampa, kört vattenpoker och kikat film. Linda drack seriöst 30 glas med vatten :o jag gav upp efter 5..... Nu vill Linda ha tbx sin mobil, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0