Hjgbktvkkh

Hallå! Sitter just nu i soffan och har laddat ner blogg.se appen på mammas iPhone (a) Skrev nyss ett inlägg som såklart försvann! Så får skriva om. Sov hos elin inatt. Jag var inte så trött när jag blogga ca 20 i 4, men somna någongång efter 10 över 4. Sedan så vakna vi vid 12 av att gugge och Putte kom in i rummet och tuta med en såndär tuta. Gick ner och åt frukost ca en timme efter. Linda kruzza (stavning?) mitt hår och jag hennes. Drog sedan hem mellan halv fyra- fyra. Sen jag kom hem så har jag ätit tårta, bulle och banan! Smal <333333 Får se om vi skulle hitta på något ikväll, vi kanske skulle tälta osv. Men det regnar ute ;s Aja, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0