jag bor mitt i en mäklarannons!

Hallå in thaa skyg!

Vid ca halv 12 så steg jag in genom dörren. Har varit i torsåker och torshyttan med elin, bullen, sara, ida och oskar! Oskar och ida kom till torshyttan just för att han skulle hämta en sak av linda. Sedan tyckte han att vi skulle hitta på något och jag behövde tanka så det blide torsåker vi drog till! Dock så åkte sara hem, för hon ville inte vara ute för länge.

Jag hämta iaf mitt kort sedan drog vi. Väl där så åkte vi till macken, hade upp mopparna på stöden och jag satte in mitt kort, MEN TROR NI ATT DET FUNKA DÅ? NEJJJJ!!!!!! Provar att stoppa in kortet igen, men inte f*n går det. Vi ringer runt till folk för att hitta någon som kan låna ut sitt så jag kan tanka sedan får den tbx pengar. Moa kommer som en räddare, men innan hon svänger in på macken så kramar jag om grej-kort-fjongen och det funkar! xD Men hon passade på att tanka sin moppe ist :) Efter det så satte vi oss och chilla sedan drog vi hem!

Nu ska jag nog ta och sova, är faktiskt lite trött :o Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0