Jag har ljugit hela mitt liv....

Har alltid sagt att jag är helsvensk, men så är det inte. Jag är halvvallon! Vallon tänker ni nu? Min farmor är halvvallon, så då är ju jag det. Valloner är ett franskspråkigt folkslag som bor främst i södra belgien (vallonien) men även i norra frankrike. Man känner igen valloner på deras bruna hår och sina blåa ögon. Vilket alla i min familj har, fast ida och filip har väldigt ljus hår. Men det kanske ändras, för många som inte vet att Anton hade verkligen jätte, jätte ljust hår när han var liten, sedan har det blivit mörkare och mörkare. 
 
Iaf, idag ska jag bara chilla. Fast är dock SKIT, SKIT sugen på att åka på bio :o Men om jag ska med sara och hennes familj (OM de kommer hem imellan) så måste jag ju ha cashen kvar... Skulle vilja se 21 Jump Street eller Snow white and the huntsman. Dom båda verka bra ^^
 
Aja, pusshej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har 21 jump street på datorn ;)

2012-07-11 @ 20:24:05
URL: http://elingregersaletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0