"Jag hoppas att jag skall kunna anförtro dig allt, så som jag hittills inte har kunnat anförtro mig åt någon, och jag hoppas att du skall vara ett stort stöd för mig."

 
Tror jag verkligen vill ha en Iphone, för någon dag sen så drömde jag att jag köpte en för 700 spänn. Då är man desperat! xD
 
Hallå! Av någon anledning så älskar jag det där citatet. Det är av anne frank, en liten flicka som levde med sin familj då Hitler härjade hejvilt. Hon var jude så till slut så beslöt deras familj att gå under jorden och gömma sig. Citatet är  från hennes dagbok, som hon skrev i varje dag. I den skrev hon till sin låtsas vän Kitty. Jag har läst typ hela boken och även gjort ett arbete om henne när jag gick på hagaskolan. Ni borde läsa den!
 
Idag så vakna jag inte 9, utan det blev 10 ist (a) Smsa väldigt länge..
Steg iaf upp, käka och klädde på mig. Sedan gick jag ut om jag inte minns fel.Sedan drog jag till torshyttan med sara! Åkte hem innan 1, skulle äta. Sedan så skulle jag åka dit igen, men lära ha 2-ts olja till moppen så mamma skjutsa mig till torsåker. Har man inte 2-ts olja i moppen så skär den, vilket inte är bra. Åkte iaf till linda sedan, fick vänta i 100 år på linda innan vi äntligen åkte till torshyttan igen. Pappa ringde sedan efter en stund och sa att dom skulle åka till hofors för att handla så hängde med! Och sen jag kom hem från hofors så har jag hunnit äta och ska snart byta om till långbrallor och sätta mig på moppen för att åka till linda med sara IGEN!
 
Blir inte ute länge idag, ska jobba hela helgen ;) Så imon ska jag gå upp 9! Nu måste jag byta om, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0