Kan du inte acceptera mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst.

Hallå! Är supertrött. Har ju sovit typ max 4,5 h i natt.. Emma och Linda kunna ju aldrig hålla tyst och sova -.- 
Vi steg iaf upp halv 6, men märkte att både jag och sara vakna innan klockan ringde. Vi steg upp och linda platta sitt hår, men vi andra fick klara oss utan. Elen krångla, hade varit så hos oss oxå xD
 
Vi år frukost eller alla förutom linda gjorde och sedan drog vi till hofors vid 20 i 7. Vi gick till banken för jag checka kontot och tog ut pengar! Sedan blev det arne för att köpa något till bussresan. Jag köpte skyr, mer och en mars!
 
Åkte buss och väl framme i stockholm så tog vi spårvagn till grönan. Fixa biljett och åkband och traska in!
Åkte en massa saker och vädret var perfa enligt mig. Det var varmt, men inte för varmt och moln!
Brukar bli illa mående efter jag ätit, men åkte lugna karuseller efter och då mådde jag inte illa när jag åkte de med mer fart i!
Vi tog sedan båt till slussen och gick till reseblabla och hoppade på bussen. Resan hem tog inte lika lång tid som den brukar, ingen skulle av i gävle, valbo osv. Så det vart nästan raka vägen hem. Vi blev kvar i hofors ett bra tag oxå. Ca en timme tror jag och vi träffa på billy och linus, gick till arne, linda var sur, jag köpte en kalsong osv.
 
Nu tänker jag sova, för jag är fortfarande supertrött. Knäppte inga bilder, så ni får inga. Pusshej! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0