Knasväder

Hallå!
 
Sitter just nu i min säng och käka för en stund sen, mums! Åt kebabtallrik, men åt typ inte kebaben :) Tycker inte om kebab, ville ha pommesen (a)
Har iaf varit i hofors hela dagen, var först med en sedan var jag med billy och linus! Dom var med en till snubbe som heter niklas, och han tyckte att jag oxå skulle sova hos billy x) Men åkte hem ist ;) Så chillar nu och smsar :)
 
Imon får jag se om jag åker till motala eller inte, beroende på om de kommer hem imellan. Annars ska jag till hofors på cruising! Men det återstår att se som sagt :)
 
Aja, ska fortsätta chilla nu!
 
Ni kanske har märkt att jag aldrig laddar upp egna bilder, men det går inte för mig. Det står och laddar i 100 år så jag funderar på att byta till nattstad. Vilket linda oxå funderar på.. Aja, får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0