Låt inte någon knäcka dig!

Hallå!
 
Chillar just nu som satan i gatan! Tänker fortsätta med det oxå ;) Orkar fan i mig inte göra något!
I natt så sov jag ju hos sara, vi käka chips, drack cola och kika film! Vi kollade på Just go with it (min låtsas fru). 
Den var bra, men hade redan sett en del av den ;) Stackars saras päron om dom sov.. Skratta som en tok xD
 
Har iaf jobbat idag, en chilldag. Var med taggad inför att jag jobba idag. Sålde inget dock.. Det går verkligen inte bra nu kompis.. 
 
Imon ska jag till gävle med klantarna! Det är ju sista sommarkväll :) Jobba idag ist för imorgon, då jag egentligen skulle ha jobbat. Sen så jobbar jag på fredag igen :) Vi ska ju till huvudstaden på torsdag oxå! Kommer bli AWESOME med stora bokstäver! ;)
 
Alltså detta vart en rörigt inlägg, pusshej! Försöker blogga imon innan jag drar till Gefle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0