Lille Hoppsan

Hallå!
 
Har nyss ätit frukost, 2 glassar och vindruvor xD Men behövde verkligen glass för att kyla min hals.. (hej mamma!)
Mådde inte så jääättte bra när jag vakna idag... Hade ont i huvudet och kunna knappt andas.
 
Så idag blir jag hemma, ville ju åka till Hofors igår men nu när man tänker efter så hade det nog inte varit så smart.. 
Så ska bli frisk idag!
 
Juste, igår kväll så börja jag kolla på en film, en kärlekshistoria. Såg den på haga och tycker att det var skitbra! Dock så hitta jag inte med svenskt tal eller text.. Så blev med engelska och sedan pratar de på något knasigt språk :s
 
Ska fortsätta kolla på den nu, pusshej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0