MoshiMoshi!

 
 
Hallå!
 
Ligger just nu i min säng med en novis på min ena sida. Sällan hon sover med mig nu :o Hon brukade sova med mig förut :)
 
Iaf, idag så stack jag till jobbet vid 4. Satt i solen en stund innan kim kom och så lämna vi våra grejer och gick till aRnE. Köpte pk och gåådis! Sedan gick vi till jobbet. OCH JAG SÅLDE IDAG! :D :D :D Och vi låg jätte bra till idag! Det bästa vi legat på enligt Robin (coach). 18,9% och vi brukar ligga på knappt 10% :o För er som inte fattar, för varje person säljer så stiger %. Idag sålde nästan varje person en varsin tror jag :o 
Hann knappt börja prata med den jag sålde till innan den ville ha :o Fast en annan hade pratat med den tidigare (a)
 
Imon är jag ledig! Skööönt! Ska kolla om någon utav klantarna vill hitta på något som typ... SOLA! Måste fan i mej blir lite brun iaf!
Nu ska jag springa och borta tänderna sedan kolla om någon är social på sms. Ska sätta klockan på 9 imon, helt utan anledning! Vill inte sova bort hela dagarna, får ju damp :o Fast sover dock bara till typ halv 11 men ändå!
 
Pusshej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0