Nopplisar!

Hallå!
 
Sitter just nu i soffan, för jag orkar fan inte göra något annat. Mamma kommer snart hem och då ska vi äta grillat <3 Iaf, jobbade idag. Fick sluta halv 6 ist för 6. Åkte hem direkt och när jag kommer vid tjärnäs så lägger min moppe av?! Låter den vara en stund, sedan kan jag åka hela vägen hem. Kanske råka trycka in tjåken eller hur man stavar det. :) 
 
Imon har jag bytt bort min jobbdag, jobbar nästa lördag ist! Så kanske ska till hofors med linda, men det beror på om jag orkar imon eller inte (a) Klivit upp vid 9 två dagar i rad nu ju :(  
Sedan så ändra jag så jag jobba tisdag, ist för onsdag oxå. För onsdag ska vi till sommarkväll! Och sara om du läser detta, du SKA med, du har inget val ;) 
 
Kanske ska berätta att jag jobbar bara tills den 31 på vendator, sedan slutar jag. Känner ändå att det inte riktigt är ett jobb för mig. Men ska jobba de sista dagarna, sedan slutar jag. 
 
Nu ska jag skära grönsaker, sedan blir det MAT! <3 Pusshej, kanske skriver i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0